Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu www.bip.gov.pl

Dział Obsługi Kontrahentów Zewnętrznych

Dział Obsługi Kontrahentów Zewnętrznych obejmuje w szczególności swym zakresem:

  1.  Monitorowanie i nadzorowanie realizacji umów z kontrahentami zewnętrznymi w zakresie przekazanych usług niemedycznych na zewnątrz,
  2. Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi współpracującymi z kontrahentami zewnętrznymi, 
  3. Przygotowywanie postępowań przetargowych w zakresie usług niemedycznych, 
  4. Nadzór nad prawidłową realizacją zawartych umów w szczególności w zakresie usług żywienia pacjentów, prania, naprawy samochodów itp. w tym:
    1.  organizacja procesu żywienia pacjentów,
    2.  kontrola jakości wykonywania usług żywienia, prania, napraw itp. przyjmowanie,
    3. kontrolowanie i zatwierdzanie faktur od kontrahentów zewnętrznych,
  5. Nadzór nad Stacją Kontroli Pojazdów, 
  6. Pozyskiwanie sponsorów i środków  finansowych krajowych i UE,
  7. Monitorowanie rynku programów finansowanych ze środków UE oraz z funduszy krajowych, skierowanych do zakładów opieki zdrowotnej, jednostek samorządu terytorialnego oraz podległych im jednostek, stowarzyszeń, a także pracowników służby zdrowia i kadry zarządzającej,
  8. Opracowywanie analiz rynku w kontekście pozyskiwania przez Szpital nowych źródeł finansowania,
  9. Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie inwestycji i kompletowanie załączników przy współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi,
  10. Wdrażanie, promocja i monitoring projektów realizowanych przez Szpital, 
  11. Współpraca w rozliczaniu projektów realizowanych przez Szpital,
  12. Współtworzenie polityki umożliwiającej pozyskiwanie dodatkowych źródeł finansowych, 
  13. Pozyskiwanie sponsorów,
  14. Realizowanie zadań z zakresu współpracy Szpitala z instytucjami sektora publicznego, prywatnego i pozarządowego,
  15. Organizacja i udział w konferencjach, wystawach, targach dotyczących ochrony zdrowia i promocji Szpitala, 
  16. Prowadzenie działań marketingowych pod kątem działalności gospodarczej Szpitala,
  17. Współudział w kreowaniu zmian organizacyjnych Szpitala,
  18. Budowanie dobrych relacji z kontrahentami.
Kategoria: